For our heritage and freedom ! Home | About | Contact | Vincent De Roeck | Liberty Quotes | The Free State | In Flanders Fields | Nova Libertas | Feeds |

Prettige feestdagen

Het is vandaag Kerstmis, de geboortedag van Jezus Christus. De messias voor de ene godsdienst, een belangrijk profeet voor de andere monotheistische religies. Ik had van de gelegenheid graag gebruik gemaakt om al mijn trouwe - en minder trouwe - bloglezers te bedanken voor hun steun, hun aandacht en hun leesbereidheid. Zonder lezers heeft een blog immers geen enkele waarde. Ik wens iedereen een zalig Kerstfeest, een gelukkig Chanoeka of een deugddoend Kwanzaa. Moge eenieder in deze donkere tijd van het jaar troost en gezelschap vinden bij zijn geliefden. In tegenstelling tot de grote Amerikaanse roerganger, president George Walker Bush, vernoem ik liever de drie grote religieuze feesten in deze periode dan ze alledrie dood te zwijgen. De scheiding tussen Kerk en Staat is een ding, de historische meerwaarde van religie an sich erkennen, iets totaal anders.

Ik hoop nog steeds dat Kyoto schromelijk overdreven was en dat we dan ook alsnog een witte kerst zullen krijgen.

Meer over de klimaatnonsens op www.stichtingklimaat.nl.

2 Reacties:

At 15:08 Anoniem said...

Jij ook een zalig kerstfeest toegewenst, Vincent. Hopelijk tot op de eindejaarsdrink van de Jong VLD Antwerpen! Wanneer begin je trouwens met de oprichting van Jong VLD Berchem?

 
At 18:10 Anoniem said...

Vincent, bij deze ook een zalige kerst aan jou en je familie gewenst.

 

Een reactie posten