For our heritage and freedom ! Home | About | Contact | Vincent De Roeck | Liberty Quotes | The Free State | In Flanders Fields | Nova Libertas | Feeds |

Mijn eindejaarswensen

Ik had iedereen bij deze graag van harte een voorspoedig 2006 willen toewensen. Het nieuwe jaar kondigt zich aan als een rustig jaar, als twaalf maanden waarin er weinig nieuws zal gebeuren in de wereld. Af en toe zal een natuurramp ons wakker schudden. Af en toe zal een Waals politicus zijn corruptheid en incompetentie ten toon spreiden. Af en toe zal de kroonprins een flater begaan. Af en toe zal er gevochten worden tussen Joden en Moslims. Af en toe zal er een aanslag tegen het Westen gepleegd worden. Af en toe zal er ergens in Afrika een nieuwe burgeroorlog oplaaien. Af en toe zal er dit, af en toe zal er dat ... Kortom, het jaar 2006 zal geen nieuwe zoden aan de dijk brengen. Het nieuwe jaar kondigt zich aan als niets nieuws onder de zon. De verwachtingen zijn dus niet echt hoog gespannen. Het jaar 2006 kan dus enkel maar in positieve zin meevallen.

Nogmaals aan alle lezers, een schitterend 2006 gewenst!

Bezoek ook eens het Prometheus Institute op www.prometheus.org.

2 Reacties:

At 12:27 Anoniem said...

Jij ook mijn beste wensen, Vincent. Keep up the good job!

 
At 12:43 Anoniem said...

Mooi bloginiatief Vincent. Klein begonnen, maar na drie maanden toch al goed op dreef. Mijn beste wensen en doe zo voort. Ik zal met alle plezier je blog blijven lezen, en ook trachten wat meer te reageren om het debat aan te zwengelen.

 

Een reactie posten